Constantin Kraus

Funktionen

Grafiker und Motion Designer

Zur Person

 

Forschungsschwerpunkte:

  • Game Design
  • Mock-Ups & Clickdummys
  • Motion Design
  • Grafische Konzeption
  • Webdesign
  • Sounddesign

Projekte (Auszug Forschungs­datenbank)

Publikationen (Auszug Forschungs­datenbank)

Wimmer, S.; Denk, N.; Kraus, C. (2021). One year of SNEAK GAMING. Insights into a project that aims to bring together developers, gamers and researchers in time of COVID-19. In: A LUDIC SOCIETY: 379-387, Edition Donau-Universität Krems, Krems

Gebetsroither-Geringer, E.; Stollnberger, R.; Geyer, R.; Friedrich, R.; Schmidt, R.; Wernbacher, T.; Pfeiffer, A.; Pirker-Ihl, M.; Kraus, C.; Goels, M.; Worster, J.; Meissner, E.; Graf, E. (2021). HotCity: Gamification as a promising method to collect spatial data. agit2021, GISalzburg21

Zum Anfang der Seite