Nilay Aral, MSc

Donau-Universität Krems

Nilay Aral

Projekte (Auszug Forschungs­datenbank)

Publikationen (Auszug Forschungs­datenbank)

Aral, N.; Oppl, S. (2020). Towards comprehensive technology-supported formative assessment in math education – a literature review. In: HAL, Proceedings of the Tenth ERME Topic Conference (ETC 10) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA): 411-412, Online, Linz

Vorträge (Auszug Forschungs­datenbank)

A Distributed Item Calibration Approach for Computerized Adaptive Testing in Math Education

Forschungs- / Dissertationskolloquium, 09.12.2020

Towards comprehensive technology-supported formative assessment in ATS STEM Project

TEAVET Final International Conference, 11.11.2020

Towards comprehensive technology-supported formative assessment in math education – a literature review

10th Annual ERME TOPIC CONFERENCE (ETC10) on Mathematics Education in the Digital Age (MEDA), 16.09.2020

Zum Anfang der Seite

 

Zum Glossar

Diese Website verwendet Cookies zur Verbesserung Ihrer Nutzererfahrung und für analytische Zwecke zur Optimierung unserer Systeme, sowie Google Maps zur Darstellung von Plänen. Indem Sie auf „OK" klicken bzw. die Website weiter verwenden, stimmen Sie der Cookie- und Google Maps Nutzung zu. Mehr Information zum Datenschutz.

OK