Carayannis, E. G.; Campbell, D. F. J.; Grigoroudis, E. (2021). Democracy and the Environment: How Political Freedom Is Linked with Environmental Sustainability. Sustainability, 13 (10): 1-15

Carayannis, E. G.; Campbell, D. F. J.; Grigoroudis, E. (2021). Helix Trilogy: the Triple, Quadruple, and Quintuple Innovation Helices from a Theory, Policy, and Practice Set of Perspectives. Journal of the Knowledge Economy, 25 June 2021: 10 - 30

Pausits, A.; Aichinger, R; Unger, M.; Fellner, M.; Thaler, B. (2021). Rigour and Relevance: Hochschulforschung im Spannungsfeld zwischen Methodenstrenge und Praxisrelevanz. Waxmann, Wien

Pausits, A. (2021). Treiber, Modelle und Auswirkungen von Fusionen in der Forschung. Die Eingliederung von außeruniversitären Forschungseinrichtungen an Universitäten in Österreich. In: Pausits, A.; Aichinger, R; Unger, M.; Fellner, M.; Thaler, B., Rigour and Relevance: Hochschulforschung im Spannungsfeld zwischen Methodenstrenge und Praxisrelevanz: in Druck, Waxmann, Wien

Pausits, A.; Kivistö; J., Pekkola, Reisky, F.; Mugabe F. (2021). The impact of policies on human resource management in higher education. In: Sarrico, C.; Rosa, M.; Carvalho, T., Research Handbook on Managing Academics: in Druck, Springer, New York

Altrichter, H.; Herzog-Punzenberger, B.; Fulterer, S.; Brown, M.; Burns, D.; Nortvedt, G.A.; Skedsmo, G.; Wiese, E.; Nayir, F.; Fellner, M.; McNamara, G.; O’Hara, J. (2021). Leistungsbeurteilung und kulturelle Vielfalt: Herausforderungen und Bewertungspraktiken in Schulen der Sekundarstufe I in Österreich, Irland, Norwegen und der Türkei. Erziehung & Unterricht, 3+4: 251-261

Stransky-Can, K.; Campbell, D.F.J. (2021). Öffentliche Universitäten: Versuch der Einordnung in einen paradigmatischen Rahmen. Zeitschrift für Hochschulrecht, 20(2): 54-62, Verlag Österreich

Herzog-Punzenberger, B.; Altrichter, H.; Brown, M.; Burns, D.; Nortvedt, G.; Skedsmo, G.; Wiese, E.; Nayir, F.; Fellner, M.; McNamara, G.; O’Hara, J. (2020). Teachers responding to cultural diversity: case studies on assessment practices, challenges and experiences in secondary schools in Austria, Ireland, Norway and Turkey. Educ Asse Eval Acc, 2020: https://doi.org/10.1007/s11092-020-09330-y

Nortvedt, G.; Wiese, E.; Brown, M.; Burns, D.; McNamara, G.; O’Hara, J.; Altrichter, H.; Fellner, M.; Herzog-Punzenberger, B.; Nayir, F.; Oya Taneri, P. (2020). Aiding culturally responsive assessment in schools in a globalising world. Educ Asse Eval Acc, 32: 5-27

Gregorová, A. B.; Matulayová, T.; Tkadlcíková, L.; Vodsedalek, V.; Rusu, A. S.; Costea-Barlutiu, C.; Fellner, M.; Pausits, A.; Reisky, F.; Ilic, B. C.; Jelenc, L.; Sporer, T.; Kohn, T.; Kurcíková, K.; Sabo, R.; Šavrnochová, M.; Šolcová, J.; Nemcová, L.; Heinzová, Z. (2020). Recommendations for Promoting and Strengthening Service-learning in European Higher Education. Project SLIHE, Rijeka

Mehr laden
von
Zum Anfang der Seite